Den vigtige email signatur

Email signatures for dummies

Email er et vigtigt og for nogen virksomheder det eneste kommunikationsmiddel der anvendes.
Email signaturen er i stigende grad en vigtig komponent i mailen. Signaturen skal tydeligt vise hvem afsenderen er og hvordan man kan kontaktes. Det er mere reglen end undtagelsen at signaturen indeholder grafik med logo mv.

Emails som marketing

I takt med at der sendes flere og flere mails bliver de almindelige mails i stigende grad også anvendt til at levere marketingbudskaber ud. Det skaber en række udfordringer, men skaber og en række nye krav.

I takt med at der tilføres mere grafik, links og html kode i signaturene stiger sandsynligheden for at email bliver kategoriseret som spam eller malware.

Når email signaturen bliver en vigtig del af virksomhedens marketing stiger behovet for centralt at kunne styre indhold, således at marketingbudskabet nemt kan styres afhængig af hvem eller hvilken funktion der er afsender. Ofte ønsker man også at være helt sikker på at jobtitler og skriftstørrelse mv fremstår som tiltænkt.

Når der i stigende grad indsættes links og grafik der indeholder links er det ofte et ønske at disse kan trackes med eks. Google Analytics til videre analyse.

Svaret er en email signaturløsning

Uanset hvilke af ovenstående ønsker eller udfordringer I har er svaret det samme. Med en email signatur løsning kan virksomheden centralt styre udseende og indhold i signaturerne, opbygge kampagner og måle på effekten.

Få e-bogen Email Signatures for Dummies

Vores samarbejdspartner har udgivet e-bogen Email Signatur for Dummies der i en række afsnit forklarer hvad man kan med sine signaturer og hvordan man gør det.

Klik på linket nedenfor så mail vi e-bogen til dig.

få e-bogen email signatures for dummies

Please follow and like us:
Facebook
Facebook
LinkedIn
Instagram