Comply-it bliver til All Office

Desktop, server eller netværk?

Anskaffelse af ny hardware handler om meget mere end pris. Mange ting skal passe sammen, blandt andet til hvilket formål det skal anvendes og i hvilke situationer. Endelig skal hardwaren typisk leveres klar til brug på aftalt tid og sted således at implementeringen bliver smidig og reducerer medarbejdernes ‘nedetid’. Vi forhandler hardware fra de fleste større producenter og vi kan derfor altid finde den rigtige løsning.

Har I, hvad I skal bruge?

Kontakt en af vores medarbejdere på 71 997 996 og hør nærmere om vores store udvalg inden for hardware og kontorartikler.

Life Cycle Management

I samarbejde med vores partnere har vi sammensat en Life Cycle program.

Når vi har fundet ud af hvilke computere I skal bruge og hvilke programmer og sikkerhed der skal være på maskinerne, så tager vi en snak om hvor længe i forventer at have maskinerne. Derefter betaler i en fast månedlig pris for jeres løsning i den periode. Når perioden er gået bliver udstyret udskifter med nyt og det gamle indsamles, hvorefter alt data slettes på dem.

På forhånd er det bestemt hvad computeren er værd ved periodens udløb og dette beløb er derfor fratrukket månedlige beløb. Vi ser ofte at summen af de månedlige betalinger er mindre end hvis anskaffelsessummen skulle betales up front.

Kontorartikler

Har I brug for et nyt tastatur, en trådløs mus eller nye access punkter? Uanset hvad er I velkomne til at kontakte os så vi i fællesskab kan finde frem til de rigtige produkter for jer.

Facebook
Facebook
LinkedIn
Instagram